16:08 Внутрішкільний контроль | |
Про результати перевірки ведення класних журналів на кінець І семестру 2016/2017 навчального року На виконання плану внутрішньо-шкільного контролю адміністрацією школи з 02 по 08 січня 2016 року здійснено перевірку стану ведення класних журналів 1-11-х класів. Перевірка здійснювалася з метою:
Класні журнали початкових класів ведуться згідно Інструкції щодо заповнення класного журналу для 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів та методичних рекомендацій, розроблених відповідно до окремих положень Інструкції, затверджених наказом Міністерства освіти і науки України від 08.04.2015 № 412 та зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 27 квітня 2015 р. за № 472/26917, 5-11-х класів – згідно Інструкції з ведення класного журналу учнів 5-11(12)-х класів загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженої наказом МОН України №496 від 03.06.2008 року. Усі записи в журналах 1-11-х класів ведуться державною мовою, окрім сторінок з російської мови та літератури (записи робляться мовою навчального предмету) та частково на сторінках з англійської мови. Вчителями початкових класів, класними керівниками 5-11-х класів на кінець І семестру 2016/2017 н.р. заповнено всі розділи класного журналу згідно Інструкцій. Заповнено сторінки обліку відвідування занять, таблицю руху учнів за І семестр. Зроблено відповідні записи про вибуття учнів у розділі «Загальні відомості про учнів», зведеному обліку навчальних досягнень учнів. Виставлено семестрові бали учням 3-11-х класів з предметів, крім тих, які оцінюються вербально. Зроблено запис «зараховано» з усіх предметів в учнів 1-х класів Зроблено вірні записи про зарахування або звільнення учнів від уроків фізичної культури. У журналах усі вчителі фіксували такі види контролю: поточний, тематичний, ведення зошитів (окрім учителів початкових класів) Перевіркою встановлено, що, в основному, педагоги дотримуються правил ведення шкільної документації.Проте, існують певні недоліки. Зокрема такі зауваження: 1 клас. Джетимова Л.Г. – пропуски через хворобу виставляються лише в тому разі. Якщо у дитини є довідка від лікаря, в інших випадках це пропуски через поважні причини. 2 клас. Чіх М.І. - зробити запис «І семестр» та «зараховано». 3 клас. Скідан Р.С – пропущена оцінка за ведення словника. Не допускати виправлень оцінок. Завдання додому записувати українською мовою. Не виставляти оцінки за КР учням, яких не було в школі (27/12 не було Гаврилова, Григор´єва С., Григор´єва Я. – виставлені оціки за читання). 4 клас. Натяма О.Л. – не проведено читання вголос та усний переказ. Стор.106 – пропущена тематична оцінка за тему №2 (після 17/11). На стор.152 зроблено запис «зарах» учням, яки вибули зі школи. 5 клас. Вальчук О.М. – не виходити за межі розлінованих стовбців (стор.16). Вказувати назву теми, з якої проводиться контрольна робота. В І семестрі твір з літератури не проводиться. Скідан Р.С. - не допускати виправлень оцінок; не ставити крапок на стор.зліва. Словник перевіряється раз на семестр, тому в учнів, які пропустили менш ніж 50% уроків, «н/а» взагалі не може стояти. Д/З записувати українською мовою. 6 клас. Сидорма Т.І. – виставляти тематичну після закінчення вивчення теми (стор.114 – тематична має стояти після 22/11). Данченко О.І. – не проведено жодної лабораторної роботи в І семестрі з біології. 7 клас. Єгорова О.Л. –на стор.130 два рази записано дату 18/11, а на стор.131 – 11/11, 18/11. Данченко О.І. – стор.199, 201 – після виставлення тематичної оцінки треба записувати загальну назву теми, навіть якщо вона продовжується. Не допускати виправлень оцінок (стор.218). Першина М.П. – контрольна робота не проводиться в перший день після карантину при кількості учнів менш ніж 50%. 8 клас. Єгорова О.Л. – біля загальної назви теми треба вказувати кількість годин на її вивчення. Нікуліна Т.Г. – на стор.156 дата 12/10 записана один раз, а на стор.157 – 2 рази. Не виходити за межі розлінованих стовбців. 9 клас. Аврамова І.Г. – недоречно ставити «н/а» за зошит учням, які були присутні більш ніж на 50% уроків. Сафонов М.В. – на стор. справа вказувати загальну назву теми та кількість годин на її вивчення. Не допускати виправлень. Урок контролю і корекції не проводиться на першому уроці після канікул. Тематична оцінка не виставляється на підставі однієї оцінки. На стор.88 після уроку контролю і корекції пропущена тематична оцінка. Поляков О.О. –недоцільно виставляти тематичну оцінку після трьох уроків від початку нового модулю. 10 клас. Аврамова І.Г. – недоречно ставити «н/а» за зошит учням, які були присутні більш ніж на 50% уроків. Єгорова О.Л. –не ставити оцінки учню в той день, коли його не було в школі ( стор.100 - Кір´яков Б. був відсутнім 21/10, 18/11). Чітко поділяти матеріал за темами (стор.101 – після теми №1 – тема №3), виставляти тематичні оцінки після закінчення вивчення теми. Нікуліна Т.Г. – не виходити за межі розлінованих стовбців. Поляков О.О. – зміст уроку не може бути «тематичне оцінювання» (стор.265) Першина М.П. – тематичні оцінки виставляти чітко після закінчення вивчення теми (стор.278). 11 клас. Сафонов М.В. – не допускати виправлень. Записувати уроки згідно з розкладом (стор.143). Записувати Д/З, конкретизувати його. Лелюх О.П. – не допускати виправлень (стор.130). Нікуліна Т.Г. – не виходити за межі розлінованих стовбців. РЕКОМЕНДОВАНО:
Заступник директора з НВР І.В.Лисенкова
| |
|
Всего комментариев: 0 | |