Главная » 2017 » Февраль » 9 » Внутрішкільний контроль
16:09
Внутрішкільний контроль

Про результати перевірки

ведення класних журналів

на кінець І семестру 2016/2017 навчального року

На виконання плану внутрішньо-шкільного контролю адміністрацією школи з 02 по 08 січня 2016 року здійснено перевірку стану ведення класних журналів 1-11-х класів.

Перевірка здійснювалася з метою:

  1. Перевірка оформлення класних журналів класними керівниками.
  2. Перевірка стану ведення класних журналів на кінець семестру.
  3. Стан відвідуваності учнів, контроль відвідуваності класними керівниками й учителями - предметниками.
  4. Об'єктивність виставлення оцінок.
  5. Своєчасність і правильність заповнення журналів учителями-предметниками.
  6. Відповідність записів у журналі навчальному навантаженню вчителів -предметників.
  7. Виконання навчальних програм і навчальних планів

Класні журнали початкових класів ведуться згідно Інструкції щодо заповнення класного журналу для 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів та методичних рекомендацій, розроблених відповідно до окремих положень Інструкції, затверджених наказом Міністерства освіти і науки України від 08.04.2015 № 412 та зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 27 квітня 2015 р. за № 472/26917, 5-11-х класів – згідно Інструкції з ведення класного журналу учнів 5-11(12)-х класів загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженої наказом МОН України №496 від 03.06.2008 року.                                                                                                                                                                    

    Усі записи в журналах 1-11-х класів ведуться державною мовою, окрім сторінок з російської мови та літератури (записи робляться мовою навчального предмету) та частково на сторінках з англійської мови.

Вчителями початкових класів, класними керівниками 5-11-х класів на кінець І семестру 2016/2017 н.р. заповнено всі розділи класного журналу згідно Інструкцій. Заповнено сторінки обліку відвідування занять, таблицю руху учнів за І семестр. Зроблено відповідні записи про вибуття учнів у розділі «Загальні відомості про учнів», зведеному обліку навчальних досягнень учнів. Виставлено семестрові бали учням 3-11-х класів з предметів, крім тих, які оцінюються вербально. Зроблено запис «зараховано» з усіх предметів в учнів 1-х класів Зроблено вірні записи про зарахування або звільнення учнів від уроків фізичної культури. У журналах усі вчителі фіксували такі види контролю: поточний, тематичний, ведення зошитів (окрім учителів початкових класів)

Перевіркою встановлено, що, в основному, педагоги дотримуються правил ведення шкільної документації.Проте, існують певні недоліки. Зокрема  такі зауваження:

1 клас. Джетимова Л.Г. – пропуски через хворобу виставляються лише в тому разі. Якщо у дитини є довідка від лікаря, в інших випадках це пропуски через поважні причини. Зробити запис на всіх сторінках «І семестр» та «зараховано» ( окрім стор.180 – ПДР). Заповнити стор.238-246. Стор.265 – зробити запис чорнилами.

2 клас. Мурлян Л.Ф. – стор.177 – записати тему уроку №13.                           Чіх М.І. - зробити запис «І семестр» та «зараховано».

3 клас. Соколова О.С. - оцінки за розвиток мовлення повинні стояти хоча б у декількох учнів, якщо вид роботи був усний (стор.16 – 11/11, 23/11).  Скідан Р.С – пропущена оцінка за ведення словника. Не допускати виправлень оцінок. Завдання додому записувати українською мовою. Не виставляти оцінки за КР учням, яких не було в школі (27/12 не було Гаврилова, Григор´єва С., Григор´єва Я.  – виставлені оціки за читання). Сарнавський М.М. – на стор. 194  зробити запис «І семестр» та «зараховано». 

4 клас.  Соколова О.О.   – на стор.7 зробити запис про кількість пропущених учнями днів/уроків за І семестр. На стор.116, 128, 152 зробити запис про вибуття Коц І., Хрустальова В. На стор. 176-177 записати тему третьої бесіди з ПДР, та теми бесід №21, 22 на стор.183. Заповнити стор.242-244. На стор.252 заповнити графу «коли і куди вибув» Коц І., на стор.256 – Хрустальов В. Записати № особової справи та адресу Шерварли Є. (стор.256).                                                                                                                     Натяма О.Л. – стор.34 – не виставлена оцінка за аудіювання (Харабуга К.), виставити «н/а» за тему Нестеренко В. Не виставлені оцінки за читання мовчки (стор.32 – 10/10). Не проведено читання вголос та усний переказ. На стор.85 записати загальну назву теми (29/11). Стор.106 – пропущена  тематична оцінка за тему №2 (після 17/11). На стор.152 зроблено запис «зарах» учням, яки вибули зі школи.                                                                        Дернова І.В. – зробити запис чорнилами 29/11 на стор.46,58,84,106.

 

5 клас. Вальчук О.М. – не виходити за межі розлінованих стовбців (стор.16). Не у всіх учнів  виставлені оцінки за переказ (стор.18 – 30/11). Вказувати назву теми, з якої проводиться контрольна робота. В І семестрі твір з літератури не проводиться. За письмовий розвиток мовлення оцінки виставляються всім учням (стор.38 – 17/11).                                                               Скідан Р.С. - не допускати виправлень оцінок; не ставити крапок на стор.зліва. Виставити «н/а» за тему Токар Р. (стор.56). Словник перевіряється раз на семестр, тому в учнів, які пропустили менш ніж 50% уроків,  «н/а»  взагалі не може стояти. Д/З записувати українською мовою.                           Соколова О.О. -  біля загальної назви теми вказувати кількість годин на її вивчення.  

6 клас. Нікуліна Т.Г. -   на стор.7 зробити запис про кількість пропущених учнями днів/уроків за І семестр. Виправити список на стор.250. на стор.зведеного обліку навчальних досягнень виставлені тематичні оцінки з трудового навчання, а не семестрові. На стор. 336 записати дату бесіди з ПДР, записати бесіди на стор.342, інструктажі з безпеки життєдіяльності; заповнити таблицю руху.                                                                                          Вальчук О.М. –  стор.46 в графі «напам´ять» не стоїть оцінка у Цибульнік Ю.  За письмовий розвиток мовлення оцінки виставляються всім учням (01/12). Сидорма Т.І. – виставляти тематичну після закінчення вивчення теми (стор.114 – тематична має стояти після 22/11).                                                   Єгорова О.Л.  – стор.134 – не стоїть оцінка за урок контролю та корекції(25/11) та тематична у Іваннікова А. не у всіх учнів виставлені оцінки за зошит.                                                                                                                   Данченко О.І. – протягом семестру кожен учень повинен мати оцінку за практичну роботу з географії. Не проведено жодної лабораторної роботи в І семестрі з біології.                                                                                                       Першина М.П. – виставити оцінки з трудового навчання за І семестр.

7 клас. Примаченко В.В - на стор.7 зробити запис про кількість пропущених учнями днів/уроків за І семестр. Записати бесіди, поставити дату інструктажу Гудкової Ю.(стор.406). Записати інструктажі (стор.412). на стор. 418 виставити оцінки з історії, виставити оцінки в таблиці зведеного обліку навчальних досягнень учнів та заповнити таблицю руху на кінець семестру.  Заповнити дані на Гудкову (стор.436)                                                                                                                                    Єгорова О.Л.  – виставити оцінки за зошит. Стор.130 – у Іванової не стоїть оцінка за урок контролю і корекції (09/12). На стор.130 два рази записано дату 18/11, а на стор.131 – 11/11, 18/11.                                                                  Данченко О.І. – стор.199, 201 – після виставлення тематичної оцінки треба записувати загальну назву теми, навіть якщо вона продовжується. Не допускати виправлень оцінок (стор.218).                                                       Сарнавський М.М. – виправити нумерацію.                                                                Першина М.П. – контрольна робота не проводиться в перший день після карантину при кількості учнів менш ніж 50%.

8 клас. Примаченко В.В – не стоїть оцінка за контрольний твір у Бобкова В. (стор.16-28/11).                                                                                     Єгорова О.Л.  – біля загальної назви теми треба вказувати кількість годин на її вивчення.                                                                                                                 Нікуліна Т.Г. – на стор.156 дата 12/10 записана один раз, а на  стор.157 – 2 рази. У Гульпака Вол. Не стоїть оцінка за СР 30/11 (стор.156).   Не виходити за межі розлінованих стовбців. На стор.178 не виставлені оцінки за СР 22/11. Сарнавський М.М. – заповнити таблицю руху на кінець семестру (стор.446).

9 клас. Лелюх О.П. – на стор.7 виставити кількість днів, які пропущені через хворобу. Заповнити таблицю руху на кінець семестру.           Примаченко В.В – біля загальної назви теми треба вказувати кількість годин на її вивчення.                                                                                                           Аврамова І.Г. – недоречно ставити «н/а» за зошит учням, які були присутні більш ніж на 50% уроків.                                                                                          Сафонов М.В. – на стор. справа   вказувати загальну назву теми та кількість годин на її вивчення.   Не допускати виправлень. Урок контролю і корекції не проводиться на першому уроці після канікул. Тематична оцінка не виставляється на підставі однієї оцінки. На стор.76 не стоїть оцінка у Шрамко Д.(12/12). На стор.88 після уроку контролю і корекції пропущена тематична оцінка.                                                                                                      Поляков О.О.   – тематична оцінка на стор.208 виставлена без жодної поточної оцінки.  Недоцільно виставляти тематичну оцінку після трьох уроків від початку нового модулю. 

10 клас.   Примаченко В.В – біля загальної назви теми треба вказувати кількість годин на її вивчення. На стор.33 записати загальну назву теми №3. Сидорма Т.І. – на стор.45 записати загальну назву теми №1 та кількість годин на її вивчення.                                                                                                         Аврамова І.Г. – недоречно ставити «н/а» за зошит учням, які були присутні більш ніж на 50% уроків.                                                                                             Єгорова О.Л.  – виставити оцінки Кір´якову Б., на підставі яких в нього виставлена оцінка за семестр. На стор.92 не стоїть оцінка за практичну роботу у Караянової О., за зошит у Оношко О. На стор.100 – немає оцінок за зошит у БеседиО., Ясирової І. На стор.106 не виставлена оцінка за практичну роботу у Єлькіна С.(06/12). Виставити оцінки Кір´якову Б. Не ставити оцінки учню в той день, коли його не було в школі ( стор.100 -   Кір´яков Б. був відсутнім 21/10, 18/11). Чітко поділяти матеріал за темами (стор.101 – після теми №1 – тема №3), виставляти тематичні оцінки після закінчення вивчення теми.                                                                                                                           Нікуліна Т.Г. –   не виходити за межі розлінованих стовбців.                             Соколова О.О. -  не у всіх учнів виставлені оцінки за практичну роботу 21/10 (стор.240).                                                                                                                  Поляков О.О.   –  зміст уроку не може бути «тематичне оцінювання» (стор.265)                                                                                                                  Першина М.П. –  тематичні оцінки виставляти чітко після закінчення вивчення теми (стор.278). Записати на стор.424 Єлькіна С.

11 клас.  Сафонов М.В. – не допускати виправлень. Виправити дати на стор.108. Записувати уроки згідно з розкладом (стор.143). Записувати Д/З, конкретизувати його.                                                                                               Лелюх О.П. – не допускати виправлень (стор.130).                                                    Нікуліна Т.Г. –   не виходити за межі розлінованих стовбців.  На стор.154 виставити оцінки за КР (26/12) та тематичні оцінки.                                Данченко О.І. –   на стор.434 записати № особових справ учнів, відомості про батьків.  заповнити таблицю руху на кінець семестру.                                                                                                                                                                                                                                                                              

РЕКОМЕНДОВАНО:

  1. Результати контролю за станом ведення класних журналів розглянути на нараді при директору навчального закладу.
  2. Усім вчителям та педагогічним працівникам дотримуватись інструкцій, що регламентують ведення класних журналів, вчасно робити всі потрібні записи, виставляти оцінки, не допускати виправлень.
  3. Проводити тематичне оцінювання навчальних досягнень учнів не більш ніж  через 10-15 уроків.
  4. Виставляти поточні, підсумкові оцінки в достатній кількості для оцінювання навчальних досягнень учнів.
  5. Відзначати відсутніх на кожнім уроці.

 

  Заступник директора з НВР                           І.В.Лисенкова

                                                             

Просмотров: 382 | Добавил: innasait | Теги: Мангуська загальноосвітня школа №1, україна, Лисенкова Інна Василівна | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0