Главная » 2017 » Февраль » 9 » Внутрішкільний контроль
16:18
Внутрішкільний контроль

Про підсумки адміністративних

контрольних робіт

у І семестрі 2015/2016 н.р.

З метою визначення рівня засвоєння учнями школи навчального матеріалу, передбаченого програмами та Державним стандартом початкової освіти в кінці І семестру проводились контрольні роботи з російської мови та математики в 3-4 класах. Результати вищеназваних контрольних робіт подано в таблиці:

З російської мови:

Учитель

К

л

а

с

Кільк.

учнів

 

 

Вид робо

ти

Кільк.

учнів,

що

писали

роботу

Рівні навчальних досягнень учнів

%

успішності

%

якості

П

С

Д

В

   

Соколова О.О.

3

19

Мовна тема

13

2

7

3

1

85

31

Диктант

12

3

3

4

2

75

50

Джетимова Л.Г

4

19

Мовна тема

15

 

2

3

10

100

87

Диктант

18

2

1

5

10

89

83

Основною формою перевірки орфографічної та пунктуаційної грамоти є контрольно-текстовий диктант.

Під час диктанту перевіряються вміння: правильно писати слова на вивчені орфографічні правила та словникові слова, написання яких треба запам’ятати, правильно оформляти роботу, вживати розділові знаки відповідно до опрацьованих правил.

Високий рівень знань при написанні диктанту в 3 класі виявили такі учні: Коц Ілля, Наконечна Єлізавета; низький рівень знань –Нестеренко Валерія, Сурмач А., Хрустальов В.

Роботу виконали на високому рівні  в 4 класі – 10учнів (Астіонова М., Ахбаш С., Вебер В., Гамалій Є.,Глушкова Є., Лунін М., Попов А., Соколова О., Токар Р., Хаджинов Д.), на початковому рівні – 2 (Єфименко К, Єфименко А)

Більшість помилок, яких припустилися учні під час написання диктанту, були допущені внаслідок неуважності:

В подальшій роботі більше уваги слід приділяти правопису слів, створенню позитивно-психологічного настрою, а також сприяти розвитку уваги. Звернути особливу увагу на вживання подвоєння букв.

Контроль техніки читання вголос здійснювали вчителі. Правильність, спосіб, темп читання перевірялись індивідуально в кожного учня. Текст, його обсяг, складність змісту відповідали віковим особливостям учнів. Підсумковий бал за навичку читання вголос виводився з урахуванням техніки читання та розуміння прочитаного

З літературного читання (російського, українського):

Учитель

К

л

а

с

Кільк.

учнів

 

 

мова

Кільк.учнів,

що виконув

роботу

Рівні навчальних досягнень учнів

%

успішності

%

якості

П

С

Д

В

   

Соколова О.О.

3

19

Рос.мова

17

1

3

2

11

94

76

Укр.мова

18

 

1

7

10

100

94

Джетимова Л.Г

4

19

Рос.мова

19

4

1

6

8

79

74

Укр.мова

19

3

8

5

3

84

42

 

З математики:

Учитель

К

л

а

с

Кільк.

учнів

Кільк.

учнів,

що

писали

роботу

Рівні навчальних досягнень учнів

%

успішності

%

якості

П

С

Д

В

   

Соколова О.О.

3

19

13

5

2

4

2

62

46

Джетимова Л.Г

4

19

15

4

4

4

3

73

47

Об’єктами перевірки навчальних досягнень учнів з математики є знання, уміння та навички, засвоєння яких передбачено програмою з математики для початкової школи, здатність застосовувати вивчений матеріал під час розв’язування завдань.

Знання , уміння і навички із математики перевірялися в письмовій формі.

З 13 учнів 3 класу високий рівень знань виявили такі учні: Павлічева С., Харабуга К.; початковий рівень показав 5 учнів –Наконєчна Є., Нестеренко В., Пилип А., Сурмач А., Хрустальов В.

В ході виконання роботи було допущені такі помилки:

- неправильно обчислена задача;

- невірне обчислення виразів.

Слід також відзначити, що в оформленні деяких контрольних робіт є зауваження щодо культури запису, охайності.

В 4 класі роботу виконали на високому рівні 3 учні: Вебер В., Гамалій Є., Хаджинов Д.; на початковому рівні 4 учня: Батиренко М., Єфименко А., Єфименко К., Кір'яков М.

Під час виконання завдань контрольної роботи учні робили помилки при обчисленні різних дій.

В подальшій роботі більше уваги слід приділяти розв’язуванню задач та прикладів з багатоцифровими числами на декілька дій, знаходженню площі різних фігур.

Результати контрольних робіт свідчать про те, що вчителям - предметникам необхідно більше звертати уваги на ті теми, які виявилися складними для дітей, планувати корекційну роботу.

Виходячи з вищесказаного

РЕКОМЕНДОВАНО

1.Вчителям систематично проводити індивідуальну роботу з російської мови, української мови, літературного читання та математики з учнями, які засвоїли програму на початковому рівні

2.Упроваджувати інтерактивні й інноваційні технології в навчально-виховний процес.

3.Уважно ставитися до оформлення письмових робіт, додержуватися прийнятих правил орфографічного режиму.

4.Планувати роботу в класах із метою ліквідації прогалин у знаннях учнів.

5. Поглибити роботу з обдарованими дітьми.

 

Заступник директора з НВР                             І.В.Лисенкова

Просмотров: 341 | Добавил: innasait | Теги: україна, Лисенкова Інна Василівна, Мангуська загальноосвітня школа №1 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0