Главная » 2017 » Февраль » 9 » Внутрішкільний контроль
16:19
Внутрішкільний контроль

Про результати перевірки

ведення класних журналів

на кінець І семестру 2015/2016 навчального року

 

Згідно з річним планом роботи школи,на 2015/2016 навчальний рік заступниками директора з навчально-виховної роботи з 29 грудня 2015 року по 08 січня 2016 року було здійснено контроль за веденням класних журналів з метою перевірки правильності заповнення сторінок журналу та обліку навчальних досягнень вчителями, своєчасність виставлення оцінок за письмові роботи, передбачені навчальними програмами, виконання практичної частини програм, культуру оформлення, охайність і правильність ведення записів вчителями 1-11 класів. За результатами перевірки отримано такі результати:

1.​ Класні журнали ведуться відповідно до таких нормативних документів:

-​ Інструкції з ведення класного журналу учнів 5-11(12) класів загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 03.06.2008 №496.

-​ Наказу Міністерства освіти і науки України від 21.08.2013 №1222 «Про орієнтовні вимоги оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти».

-​ Інструктивно-методичних рекомендацій Міністерства освіти і науки України щодо вивчення базових навчальних дисциплін у 2015/2016 навчальному році.

Інструкція щодо заповнення класного журналу для 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 08 квітня 2015 року № 412

2. Ведення журналів здійснюється класними керівниками та вчителями.

3.Усі записи в журналах ведуться державною мовою. Допускається запис тем на правій сторінці класного журналу мовою навчального предмета (російською та іноземною – частково). Записи ведуться пастою синього кольору.

4.Титульний аркуш заповнений відповідно до вимог.

5.Назви предметів у змісті відповідають назвам в робочому навчальному плані.

6. Графи розділу “Загальні відомості про учнів” заповнені  повністю в кожному класі, вказані номери особових справ учнів, відповідно до алфавітної книги, прізвища, ім’я по батькові повністю, дата народження. Систематично, протягом даного періоду навчання, заповнюються вчителями в зв’язку з прибуттям або вибуттям учнів, на підставі документальних даних.

7.У розділі “Облік відвідування” класні керівники відмічають кількість уроків, пропущених кожним учнем.

8.У розділі “Облік досягнень у навчанні учнів” на лівій сторінці розгорнутої сторінки журналу вчителі класів ведуть щоденний облік досягнень в навчанні. Оцінювання навчальних досягнень учнів 3 -11 класів проводиться в балах. Усі види навчально – пізнавальної діяльності учнів 3- 11 класів підлягають контролю. Проводиться поточний контроль, тематичний контроль.

9. У графі «Зміст уроку» відповідно до календарного планування стисло записується тема уроку, контрольної, практичної, лабораторної роботи тощо.

10. У графі “Завдання додому” стисло записується зміст і характер його виконання.

11. На початку навчального року проведений вступний інструктаж, мають місце підписи вихованців, починаючи з 8 – го класу.

12.В класних журналах ведеться інструктажі з безпеки життєдіяльності, а також облік бесід з попередження дитячого травматизму

13.Програмний матеріал викладено у відповідності до календарно-тематичного планування вчителів.

Під час перевірки встановлено, що є  деякі недоліки при веденні класних журналів, а саме:

2 клас.

Соколова О.С., Скідан І.С. – Д/З на вихідні, свята, канікули не задаються.

Чіх М.І. – не можна ставити «зар.» учням, які навчаються індивідуально. Біля загальної назви теми треба вказувати кількість годин на її вивчення.

3 клас

Соколова О.О. – не виходити за межі розлінованих граф (ст.16). З літературного читання (рос. та укр.) пропущено контроль навичка читання мовчки (розуміння тексту). Списування з рос. та укр. мови повинно оцінюватись двома оцінками: «спис.(грамотність)», «спис.(граф. навички)». Знання з укр.мови, мовні вміння оцінюються поточно, КР не проводяться, КД з укр.мови проводиться у ІІ семестрі. На стор. ПДР запис «зарах» наприкінці семестру не робиться. Усі записи на сторінках зліва робляться над колонкою з датою, навіть якщо вид контролю або оцінювання проводиться без числа.

Чіх М.І. – не можна ставити «зар.» учениці, яка вибула.

Поляков О.О. – не допускати виправлень.

4 клас

Джетимова Л.Г. – остання тема з математики складається лише з трьох уроків, та на підставі однієї оцінки виставлена тема. Д/З на вихідні, свята, канікули не задаються.

Скідан І.С. – не допускати виправлення оцінок.

5 клас

Єгорова О.Л., Сидорма Т.І. – тематична оцінка повинна відповідати середньому балу поточних оцінок.

6 клас

Скідан І.С. – оцінки за чотири види контролю наприкінці семестру виставляються в окремих колонках без дати, поряд з колонкою з датою, коли цей контроль проводився.

Сидорма Т.І. – 18/09 проводилась КР, яка складалась з двох видів контролю, тому і оцінки треба виставляти окремо за тести та за списування. Надто великі теми треба подрібнювати на підтеми («Имя существительное» - 29 часов). КР за семестр з літератури складаються з двох КР та одного контрольного твору, тому не варто перебільшувати кількість КР. Все,що вчиться напам'ять, виноситься в окрему колонку без дати та оцінюється у всіх учнів. Недоцільно проводити КР, якщо в класі відсутні більш ніж 50% учнів.

Єгорова О.Л. – не виходити за межі розлінованих строк при запису змісту уроку. Тематичну оцінку треба ставити чітко після закінчення вивчення теми. Не допускати виправлення оцінок. Робити записи охайно.

Першина М.П. – запис робиться «І семестр», а не «семестрова».

Данченко О.І. -  недоцільно проводити КР, якщо в класі відсутні більш ніж 50% учнів. Неприпустимо проводити КР на останньому уроці семестру.

7 клас

Єгорова О.Л – дати від 1 до 9 пишуться з нулем попереду. Біля загальної назви теми треба вказувати кількість годин на її вивчення. Не виходити за межі розлінованих строк при запису змісту уроку.

Нікуліна Т.Г. – не виходити за межі розлінованих стовбців (ст.138).

 

8 клас

Скідан І.С. –оцінки за чотири види контролю наприкінці семестру виставляються в окремих колонках без дати, поряд з колонкою з датою, коли цей контроль проводився. Словник перевіряється раз на семестр, тому незрозуміла така кількість «н/а».

Сидорма Т.І. – недоцільно проводити КД, якщо в класі відсутні 79% учнів (21/12). Тематичну оцінку треба ставити чітко після закінчення вивчення теми               ( тематичну треба було виставити після 21/12).

Сафонов М.В. – не виправляти оцінки (ст..90);

Асланова Г.Г. – не можна розривати дати зі змістом уроку ( дата 09/11 на стор.160, а зміст уроку за 09,11 на стор.163).

Першина М.П. – запис робиться «І семестр», а не «семестрова».

Поляков О.О. - після модулю «Футбол» відсутнє тематичне оцінювання. Уважно заповнювати сторінки журналу, не дублювати дати.

9 клас.

Нікуліна Т.Г. – тематичну оцінку  ставити після аналізу КР за тему. Уважно заповнювати сторінки журналу, не дублювати дати (стор.133, 134 – 16/12)

Данченко О.І. -  неприпустимо проводити КР на останньому уроці семестру.

10 клас

              Золотар О.В. – виставити «н/а» за читання мовчки тим учням, яких не було на цьому виді контролю.

    Данченко О.І. -  неприпустимо проводити КР на останньому уроці семестру.

 

              11 клас

              Єгорова О.Л – не виходити за межі розлінованих строк при запису змісту уроку.

     Лелюх О.П. – не допускати виправлень; не залишати окрему строку для запису загальної назви теми.

     Поляков О.О., Першина М.П. – записувати уроки Захисту вітчизни згідно з розкладом.( Першина М.П. – записані зайві уроки – 07/10 – це в 10 класі був урок, 20/11 – у цей день була екологія. Поляков О.О. – не плутати тижні!)

РЕКОМЕНДОВАНО:

  1. Незаперечно дотримуватись методичних рекомендацій щодо заповнення класних журналів.
  2. Не допускати неточностей щодо відмічання відсутніх, виставлення оцінок.
  3. Не допускати виправлень на сторінках класних журналів.
  4. Своєчасно виставляти оцінки за письмові роботи, підсумкові,лабораторні та практичні роботи, ведення зошитів, та записувати Д/З
  5. Чітко виставляти тематичні оцінки після закінчення вивчення теми.
  6. Біля загальної назви теми вказувати кількість годин на її вивчення.
  7. Дати від 1 до 9 писати я з нулем попереду.

8.     Результати контролю за станом ведення класних журналів роз­глянути на  нараді  при директорі  навчального закладу.

 

 

 

 

Заступник директора з НВР                        І.В.Лисенкова

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

РЕЗУЛЬТАТИ ПЕРЕВІРКИ ЖУРНАЛІВ  У СІЧНІ 2016

 

1 клас.

Мурлян Л.Ф. – стор.7 – треба ще вказати кількість пропущених годин. Виставити Гапіч М. «не зар.». заповнити стор.238-248.

Поляков О.О. – записати уроки.

2 клас.

Соколова О.С., Скідан І.С. – Д/З на вихідні, свята, канікули не задаються.

Чіх М.І. – не можна ставити «зар.» учням, які навчаються індивідуально. Біля загальної назви теми треба вказувати кількість годин на її вивчення.

3 клас

Соколова О.О. – не виходити за межі розлінованих граф (ст.16). З літературного читання (рос. та укр.) пропущено контроль навичка читання мовчки (розуміння тексту), який проводиться у формі самостійної КР, що має навчальний характер. Балами ця робота не оцінюється, про те запис про цей вид контролю робиться.Стор.46 – не стоїть оцінка за списування у Сурмач А. Списування з рос. та укр. мови повинно оцінюватись двома оцінками: «спис.(грамотність)», «спис.(граф. навички)». Знання з укр.мови, мовні вміння оцінюються поточно, КР не проводяться, КД з укр.мови проводиться у ІІ семестрі. На стор.70 немає відмітки про вибуття Долгової С. На стор. ПДР запис «зарах» наприкінці семестру не робиться. Стор. 238-244 – зробити запис про результати семестрового оцінювання з тих предметів, які оцінюються вербально. Стор.256 – записати загальні відомості про Хрустальова В. Усі записи на сторінках зліва робляться над колонкою з датою, навіть якщо вид контролю або оцінювання проводиться без числа.

Чіх М.І. – не можна ставити «зар.» учениці, яка вибула.

Натяма О.Л. - біля загальної назви теми треба вказувати кількість годин на її вивчення.

Поляков О.О. – не допускати виправлень. У графі «І сем» зробити запис про результати вербального оцінювання учнів.

4 клас

Джетимова Л.Г. – на стор.6-7 зробити запис про перебування учнів у санаторії чорнилами та записати кількість пропущених уроків у графі «через пп». На стор. з математики біля загальної назви теми треба вказувати кількість годин на її вивчення. Остання тема складається лише з трьох уроків, та на підставі однієї оцінки виставлена тема. Д/З на вихідні, свята, канікули не задаються. Стор. 238-244 – зробити запис про результати семестрового оцінювання з тих предметів, які оцінюються вербально.

Скідан І.С. – не допускати виправлення оцінок.

5 клас

Золотар О.В. – стор.20 – виставити «н/а» Цибульнік Ю. за читання мовчки. Записати Д/З з літератури.

Аврамова І.Г. – стор.60 – виставити оцінку Іваннікову А. за зошит.

Єгорова О.Л., Сидорма Т.І. – тематична оцінка повинна відповідати середньому балу поточних оцінок.

Єгорова О.Л. Поляков О.О. - біля загальної назви теми треба вказувати кількість годин на її вивчення.

Данченко О.І. -  біля загальної назви теми треба вказувати кількість годин на її вивчення. Записати Д/З.

Нікуліна Т.Г. – записати дати на стор.390.

6 клас

Скідан І.С. – вказати кількість пропущених днів/уроків у Рибак. (стор.7). Оцінки за чотири види контролю наприкінці семестру виставляються в окремих колонках без дати, поряд з колонкою з датою, коли цей контроль проводився. Виставити оцінки за словник.

Золотар О.В. – заповнити пусті клітинки  Рибак у вересні.  На стор.18 у Рибак пуста клітинка за 20/11. Виставити «н/а» за читання мовчки тим учням, яких не було на цьому виді контролю. Оцінки за діалог повинні стояти у всіх учнів і входити до середнього балу найближчої тематичної оцінки. Записати Д/З з літератури.

Сидорма Т.І. – 18/09 проводилась КР, яка складалась з двох видів контролю, тому і оцінки треба виставляти окремо за тести та за списування. Надто великі теми треба подрібнювати на підтеми («Имя существительное» - 29 часов). КР за семестр з літератури складаються з двох КР та одного контрольного твору, тому не варто перебільшувати кількість КР. Все,що вчиться напам'ять, виноситься в окрему колонку без дати та оцінюється у всіх учнів. Недоцільно проводити КР, якщо в класі відсутні більш ніж 50% учнів.

Єгорова О.Л – дати від 1 до 9 пишуться з нулем попереду. Біля загальної назви теми треба вказувати кількість годин на її вивчення. Не виходити за межі розлінованих строк при запису змісту уроку. За урок контролю і корекції знань оцінки повинні стояти у всіх учнів (16/12). Тематичну оцінку треба ставити чітко після закінчення вивчення теми ( тематичну треба було виставити після 16/12, коли тема закінчилась, а не після 22/12, коли розпочалась нова тема). Не допускати виправлення оцінок. Робити записи охайно.

Першина М.П. – запис робиться «І семестр», а не «семестрова».

Лелюх О.П. – виправити нумерацію уроків . На стор. 148 зліва дата виправлена 21/12, а справа 20/12.

Данченко О.І. -  біля загальної назви теми треба вказувати кількість годин на її вивчення. Недоцільно проводити КР, якщо в класі відсутні більш ніж 50% учнів. Неприпустимо проводити КР на останньому уроці семестру.

Поляков О.О. - біля загальної назви  модулю треба вказувати кількість годин на його вивчення

7 клас

Золотар О.В. – стор.14 – не виставлена оцінка за КР у Калініної В. (12/10) . Виставити «н/а» за читання мовчки тим учням, яких не було на цьому виді контролю. Заповнити свої сторінки

Єгорова О.Л – дати від 1 до 9 пишуться з нулем попереду. Біля загальної назви теми треба вказувати кількість годин на її вивчення. 12/11 не виставлена оцінка у Шевченко М. (ст..90); не виставлені оцінки за зошити. 06/11 (ст.98) проводилось практичне заняття, оцінок немає. 15/12 немає оцінки за урок контролю і корекції знань у Красозова В. Виставити оцінки Калініной В.

Нікуліна Т.Г. – на стор.120 виставити оцінки за зошит. Не виходити за межі розлінованих стовбців (ст.138). Біля кожної загальної назви теми треба вказувати кількість годин на її вивчення.

Данченко О.І. -  ставити номери практичних робіт.

8 клас

Лелюх О.П. – вказати кількість пропущених днів  (стор.7). Недоцільно проводити КР, якщо в класі відсутні більш ніж 50% учнів (23/12, стор.134)

Золотар О.В. –виставити «н/а» за читання мовчки тим учням, яких не було на цьому виді контролю. Заповнити свої сторінки.

Скідан І.С. –оцінки за чотири види контролю наприкінці семестру виставляються в окремих колонках без дати, поряд з колонкою з датою, коли цей контроль проводився. Словник перевіряється раз на семестр, тому незрозуміла така кількість «н/а».

Сидорма Т.І. – недоцільно проводити КД, якщо в класі відсутні 79% учнів (21/12). Тематичну оцінку треба ставити чітко після закінчення вивчення теми               ( тематичну треба було виставити після 21/12, коли тема закінчилась, а оцінки з теми №4 повинні були увійти до першого тематичного оцінювання ІІ семестру). Один урок змови ( 19/11) зайвий.

Єгорова О.Л – якщо учень не відвідував заняття без поважної причини, його семестрова оцінка поділяється на кількість тематичних та виводиться середній бал. Таким чином ні оцінка  Жукова, ні Пупу не відповідають середньому балу.

Сафонов М.В. – не виправляти оцінки (ст..90); виставити оцінки за зошит.

Асланова Г.Г. – не можна розривати дати зі змістом уроку ( дата 09/11 на стор.160, а зміст уроку за 09,11 на стор.163).

Першина М.П. – запис робиться «І семестр», а не «семестрова».

Поляков О.О. - біля загальної назви  модулю треба вказувати кількість годин на його  вивчення. Після модулю «Футбол» відсутнє тематичне оцінювання. Уважно заповнювати сторінки журналу, не дублювати дати.

9 клас.

Золотар О.В. – виставити «н/а» за читання мовчки тим учням, яких не було на цьому виді контролю ( Зубенко, Оношко не було в класі 25/11, а оцінки за читання мовчки мають, Бесєда, Москаленко, навпаки, на уроці були, проте оцінок немає). Заповнити свої сторінки

Єгорова О.Л – біля загальної назви теми треба вказувати кількість годин на її вивчення. 01/10 (стор.78)  немає оцінки за урок контролю і корекції знань у Кулебаніча та Ясирової.

Нікуліна Т.Г. – на стор.130 не виставити оцінки за СР у Ясирової, Мішиної (03/11). Тематичну оцінку  ставити після аналізу КР за тему. Уважно заповнювати сторінки журналу, не дублювати дати (стор.133, 134 – 16/12)

         Данченко О.І. -  неприпустимо проводити КР на останньому уроці семестру. Заповнити пусту клітинку у Ягмурджі за 25/12.

10 клас

Данченко О.І. -  вказати кількість пропущених днів/уроків  (стор.7), вказати причину відсутності учнів. На стор.географії біля загальної назви теми треба вказувати кількість годин на її вивчення. Неприпустимо проводити КР на останньому уроці семестру. Записати Д/З. записати бесіди (ст.354), інструктажі (ст.412), заповнити зведений облік навчальних досягнень учнів (ст.418).

              Золотар О.В. – ст.16 – не стоять оцінки за контрольний переказ (23/11). Архипової на читанні мовчки не було, проте оцінка в неї стоїть. Заповнити свої сторінки.

              Єгорова О.Л – ст.110- доставити всім учням оцінки за зошит.

              Поляков О.О. – записати З/З на стор. Захисту Вітчизни.

              11 клас

              Золотар О.В. –заповнити свої сторінки.

              Єгорова О.Л – дати від 1 до 9 пишуться з нулем попереду .Біля загальної назви теми треба вказувати кількість годин на її вивчення. Не виходити за межі розлінованих строк при запису змісту уроку. Ст.102- виставити учням оцінки за зошит.

         Лелюх О.П. – не допускати виправлень; не залишати окрему строку для запису загальної назви теми; біля загальної назви теми треба вказувати кількість годин на її вивчення. Цікава нумерація уроків( некоторые народы бояться числа 13 и пропускают его, а Вы, вероятно, боитесь числа 9?). Записати Д/З.

         Поляков О.О., Першина М.П. – записувати уроки Захисту вітчизни згідно з розкладом.( Першина М.П. – записані зайві уроки – 07/10 – це в 10 класі був урок, 20/11 – у цей день була екологія. Поляков О.О. – не плутати тижні!)

 

Просмотров: 450 | Добавил: innasait | Теги: україна, Лисенкова Інна Василівна, Мангуська загальноосвітня школа №1 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0