Главная » 2017 » Февраль » 9 » Внутрішкільний контроль
15:56
Внутрішкільний контроль

Аналіз участі учнів

Мангуської ЗОШ №1

у ІI етапі Всеукраїнських учнівських предметних олімпіадах з базових дисциплін

Відповідно до наказу відділу освіти Першотравневої районної державної адміністрації «Про проведення ІІ етапу всеукраїнських учнівських олімпіад у 2016-2017», «Про проведення ІІ етапу ХVII Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика  у 2016- 2017 навчальному році», «Про проведення ІІ етапу ХVII Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка у 2016- 2017 навчальному році» та з метою пошуку, підтримки, розвитку інтелектуального потенціалу обдарованої молоді в листопаді-грудні 2016 року було проведено 19 районних предметних олімпіад з  української мови та літератури, хімії, інформатики, екології, новогрецької мови, математики, історії, астрономії, зарубіжної літератури, інформаційних технологій, іноземної мови (німецька, французька), географії, економіки, російської мови та літератури, біології, трудового навчання (технології), правознавства, іноземної мови (англійської),фізики.

         ІІ (районний) етап учнівських олімпіад проходив з 12.11.2016. по 11.12.2016 .

У ІІ етапі Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін, Міжнародного конкурсу з української мови ім. П. Яцика та мовно-літературного конкурсу імені Т.Шевченка взяли участь 32 учня Мангуської ЗОШ №1.

Довідка про участь школи в районних

предметних олімпіадах в 2016-2017 н.р

з/п

Назва районної предметної олімпіади

Участь школи

(так,ні)

Прізвище учасників і клас

Бали/

результат

Дипломи відділу освіти

Прізвище, ім’я, по батькові вчителя

1

Українська мова та література

так

Іванова С.– 7 кл.

24,5 б.-8 результат

 

Примаченко В.В.

 Мотирева Г. – 8кл.

28 б.- 10 результат

Ясирова І. – 10кл.

30,5 б.- 3 результат

2

Математика

так

Здор Я.– 7 кл.

 13б.- 1результат

 

Лелюх О.П.

Джансиз Ю. – 10кл.

3б. – 7 результат

 

   

Гульпак В -  8 кл.

0 б. –11результат

 

Нікуліна Т.Г.

Нікуліна Т.Г.

Єлькін С.– 10 кл.

7 б. – 3 результат

 

3

Англійська мова

так

Джансиз Ю. – 9кл.

4 результат

 

Аврамова І.Г.

Ясирова І.- 10кл.

66,5б. –1 результат

І місце

Огорельцева І. – 11кл.

32б. – 5 результат

 

4

Хімія

ні

   

 

 

5

Біологія

ні

   

 

 

6

Географія

так

Оношко О. – 10 кл.

10 б. – 5 результат

 

Данченко О.І.

7

Історія

так

Коломойченко М. – 8 кл.

9б. – 6 результат

 

Єгорова О.Л.

Оношко О.  –

10кл.

7 б. – 7 результат

 

8

Екологія

ні

   

 

 

 

9

 

Фізика

так

Здор Я.– 7 кл

2 б. – 6 результат

 

Сарнавський М.М.

 

 

 

10

Російська мова

так

Мотирева Г. – 8кл.

 

40 б. -  6 результат

 

Лисенкова І.В.

11

Трудове навчання

так

Половникова Г. – 8кл.

70б. – 1 результат

І місце

 

Першина М.П.

Мордік В. – 9 кл

53,3б. – 1 результат

 

Караянова О. – 10 кл.

60,2 б. – 2 результат

ІІ місце

Огорельцева І. – 11 кл.

62,4 б. –1 результат

 

І місце

12

Правознавство

так

Єлькін С. – 10 кл

40 б. – 1 результат

 

Егорова О.Л.

 

13

Основи економіки

ні

 

 

 

 

14

Інформатика

ні

 

 

 

 

15

Інформаційні технологіїні

так

Попов М. – 8 кл

6 б. – 3 результат

 

 

16

Астрономія

ні

 

 

 

 

17

Новогрецька мова

ні

 

 

 

 

18

Зарубіжна література

ні

 

 

 

 

 

Міжнародний конкурс з української мови ім.Петра Яцика

так

Яковлев А.– 3 кл

43 б.- 2 результат

 

Соколова О.С.

Павлічева С. – 4 кл.

33 б. – 8 результат

 

Соколова О.О.

Гамалій Є. – 5 кл.

 

29 б. – 4 результат

 

Вальчук О.М.

Рожченко В. – 6 кл.

24,5 б. – 6 результат

 

Половнікова Г. – 8 кл.

16,5 б. – 7 результат

 

Примаченко В.В.

Хаджинова Я. – 9 кл.

20 б. – результат 6

 

Ясирова І. – 10 кл

18,5 – 5 результат

 

 

Міжнародний  мовно-літературний конкурс ім. Т.Шевченка

так

Гамалій Є.- 5 кл

8 б. – 8 результат

 

Вальчук О.М.

Половнікова Г. –

8 кл.

7 б. – 6 результат

 

Примаченко В.В.

 

 

 

Мордік В. – 9 кл

7 б. – 7 результат

 

Оношко  О. - 10 кл.

7 б. – 4 результат

 

 

 

Слід відзначити підвищення активності учнів у прийнятті участі в районному етапі шкільних олімпіад та мовно-літературних конкурсах.

 

В 2014-2015 навчальному році в олімпіадах брали участь  лише10 учнів школи та були нагороджені дипломами відділу освіти 2 учня   - Кіор В. (11 кл.) – з біології, Сарнавський І. ( 10 кл.) – з географії. В 2015-2016 навчальному  році з 25 учасників здобули дипломи 4 учня школи: Сарнавський І. (11 кл.) – з російської мова – ІІ місце, Лелюх А. ( 11 кл.) -  з трудового навчання – І місце, Гамалій Є. ( 4 кл)  - Міжнародний конкурс з української мови ім.Петра Яцика – І місце, Рожченко В. (5кл.) - Міжнародний конкурс з української мови ім.Петра Яцика – ІІ місце. В 2016-2017 році олімпіадах та мовно-літературних конкурсах прийняли участь 32 учні, проте результати в кількості дипломів не змінились порівняно з попереднім роком навчання. Один диплом за зайняте перше місце в олімпіаді з англійської мови (учениця 10 класу Ясирова І. - учитель Аврамова І.Г.) та 3 дипломи з трудового навчання (технології): 2 дипломи за перше місце (Половникова Г. (8кл), Огорельцева І. (11кл)) та один – за друге місце (Караянова О. – 10 кл.)  - учитель Першина М.П.

Слід відзначити  що учні школи  взагалі не прийняли  участі в олімпіадах з 6 предметів, також не приймали участі в олімпіадах учні 11 класу  (окрім Огорельцевої І., яка здобула перемогу в олімпіаді з технології).

Проаналізувавши результати, вчителям рекомендовано:

  • ширше використовувати в навчально-виховному процесі можливості ІКТ, тестові завдання;
  • продовжувати впровадження в навчальний процес інноваційних технологій навчання;
  • забезпечувати диференційований підхід до організації навчальної діяльності учнів під час уроків на основі індивідуальної, групової та фронтальної роботи;
  • активізувати розумову діяльність на всіх етапах уроку; вчити учнів узагальнювати, аналізувати, самостійно робити висновки;
  • приділяти увагу перевірці рівня засвоєння знань учнями тем програмового матеріалу, формуванню контрольно-оцінювальних умінь; роботі учнів з різними джерелами інформації;
  • для підвищення інтересу до предмета використовувати можливості позакласної роботи на основі індивідуальної, групової та масової  роботи з учнями;
  • проводити індивідуальні заняття з учнями, які проявляють інтерес до вивчення того чи іншого предмету,з метою підтримки інтелектуального потенціалу обдарованих учнів;
  • указати вчителям-предметникам, учні яких не взяли участі та не показали високих здібностей в шкільному етапі олімпіад на необхідність ретельної підготовки дітей до участі в шкільних предметних олімпіадах.

 

 

 

Заступник директора з навчально-виховної роботи                  І.В.Лисенкова

 

Просмотров: 308 | Добавил: innasait | Теги: україна, Лисенкова Інна Василівна, Мангуська загальноосвітня школа №1 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0