Главная » 2017 » Февраль » 9 » Внутрішкільний контроль
15:58
Внутрішкільний контроль

Довідка

  про стан ведення класних журналів 

 в Мангуській ЗОШ І-ІІІ ст№1   жовтень 2016

 

Згідно з планом роботи школи у жовтні 2016 року заступником директора з навчально-виховної роботи було здійснено перевірку ведення класних журналів 1-11 класів.

Перевірка здійснювалася з метою:

  1. Перевірка оформлення класних журналів класними керівниками.
  2. Стан відвідуваності учнів, контроль відвідуваності класними керівниками й учителями - предметниками.
  3. Об'єктивність виставлення оцінок.
  4. Своєчасність і правильність заповнення журналів учителями-предметниками.
  5. Відповідність записів у журналі навчальному навантаженню вчителів -предметників.


В результаті перевірки було виявлено наступне:

Більшість вчителів –предметників акуратно ведуть записи на сторінках журналів, вчасно записують дату проведення, тему уроку і домашнє завдання, виставляють поточні оцінки; оцінки за письмові, практичні, лабораторні роботи; контрольні роботи. Учителі ведуть тематичний облік навчальних досягнень учнів, відповідно до єдиних вимог по заповненню журналів.Виставляються оцінки за ведення зошитів.                                                                                                                                          

 Вчителі вчасно обліковують відсутніх на уроках, а класні керівники в зведеному обліку відвідування.

         Всі класні керівники на фіксують облік проведення бесід, інструктажів, заходів з безпеки життєдіяльності.У всіх класних журналах ведеться облік виховної роботи.

Записи у класних журналах здійснюються класними керівниками та вчителями – предметниками ведуться українською мовою, на сторінках з російської мови та літератури – російською мовою, частково англійською мовою на сторінках англійської мови. Записи робляться  в основному чітко й охайно.

Прибуття та вибуття учнів, індивідуальне навчання знаходить відображення через вказівку номера наказу та дати. Заповнено сторінки загальних відомостей про учнів та їхніх батьків, номери особових справ учнів.

Поряд із позитивними моментами встановлено ряд порушень при веденні класних журналів.

1 клас

Джетимова Л.Г. – на сторінках з української мови після теми №3 немає розподілу матеріалу за темами. Не виставлені дати інструктажів на ст.266. Навчальні екскурсії, передбачені календарно-тематичним планом, записуються на сторінках журналу, відведених для відповідного предмета і не виносяться на сторінки обліку навчальних екскурсій (ст. 236)

2 клас

Мурлян Л.Ф. – при вербальному оцінюванні графа «тема» в І семестрі не відводиться. Біля загальної назви теми вказувати кількість годин на її вивчення. З природознавства записати домашні завдання. Навчальні екскурсії, передбачені календарно-тематичним планом, записуються на сторінках журналу, відведених для відповідного предмета і не виносяться на сторінки обліку навчальних екскурсій (ст. 236). Ст. 221 – записати бесіди з ПДР, ст. 252 - № особистої справи Дунського А.; ст. 254 - ім´я та по батькові Котенджі С.; ст. 256 – відомості про батьків Недзельської Д.; ст. 266 – записати дати інструктажів. На стор.252-260 треба писати «пров» замість «пер»

3 клас

Соколова О.С. – усі записи на сторінках обліку навчальних досягнень учнів робляться вище графи з датою. Великі теми доцільно дробити (математика, тема №1).

Скідан Р.С. – завдання додому записувати українською мовою («вправа» замість «упр.»). Не ставити крапки на сторінках обліку навчальних досягнень учнів.

Сарнавський М.М. – записати уроки.

4 клас

Соколова О.О. – стор.4 – записати номер наказу на індивідуальне навчання Пилипа В. Записати бесіди на стор. класного керівника. На ст. 256 – ПІБ батьків Урбана І. та домашні адреси учнів.

Натяма О.Л. – ст. 32 – заповнити першу колонку, убрати олівець. Поділяти матеріал за темами і записувати загальну назву теми та кількість годин на її вивчення. Усі записи на сторінках обліку навчальних досягнень учнів робляться вище графи з датою, якщо робота проводилась не в числі – графа залишається порожньою, а запис робиться поверх неї. Читання мочки проводиться у формі підсумкової контрольної роботи, оцінки за яку виставляються у графі без дати (10/10).

5 клас

Вальчук О.М. - біля загальної назви теми вказувати кількість годин на її вивчення. Якщо учня не було на читанні мовчки, ставиться «н/а»

Скідан Р.С. – ст. 55 – записати Д/З.

Єгорова О.Л. - записувати загальну назву теми та кількість годин на її вивчення. Зробити відмітку про відсутність учнів на уроці згідно з обліком відвідування.

Данченко О.І. – не виставляти оцінки учням, яких взагалі не було на уроці (Шаров П. – ст. 148)

Першина М.П. – чітко поділяти матеріал або за розділами, або за темами (ст. 163), біля загальної назви теми вказувати кількість годин на її вивчення.

6 клас

Нікуліна Т.Г. – своєчасно заповнювати сторінки обліку відвідування. У 6 класі історія не поділяється на історію України та всесвітню історію, тому у журналі пишеться один список та робиться запис «Інтегрований курс. Всесвітня історія. Історія України». Записати бесіди з ПДР, на ст. класного керівника, інструктаж з безпеки життєдіяльності напередодні канікул.

Вальчук О.М. - біля загальної назви теми вказувати кількість годин на її вивчення.

Сидорма Т.І. – не допускати виправлень. На ст. 112 виставити оцінку за зошит Оношко О., та за письмовий розвиток мовлення Кутняку Р., Погорєлову І. (04/10)

Єгорова О.Л. - записувати загальну назву теми та кількість годин на її вивчення. Чітко виставляти тематичну оцінку після вивчення теми. На сторінках обліку навчальних досягнень учнів відсутні  дати 23/09, 30/09, які є на ст. справа, дату 07/10 записано два рази.

Першина М.П. – вказувати реальну кількість годин на вивчення теми.

Поляков О.О. – всі записи повинні бути на своєму місці: порядкові номери уроків і дати уроків у відповідних їм графах. Чітко виставляти тематичні оцінки після опрацювання модулю, вказувати реальну кількість годин на вивчення модулю.

7 клас

Примаченко В.В. - біля загальної назви теми вказувати кількість годин на її вивчення. Виставити оцінки за твір-опис (ст. 14. 11/10). На ст. 39 пропущено загальну назву теми (11/10). Виставити оцінку за КР та тематичну оцінку Здор Я. (ст. 38). На ст. 437 заповнити відомості на Хомця.

Сидорма Т.І. – записати загальну назву теми №1 (ст. 81). В журналі не можна склеювати сторінки ( про помилку заповнення класний керівник робить відповідний запис, кий затверджується директором школи).

Єгорова О.Л. - записувати загальну назву теми та кількість годин на її вивчення.

Сарнавський М.М. – виставити оцінки за КР 22/09 (ст. 234)

Першина М.П. – вказувати реальну кількість годин на вивчення теми (ст. 283).

8 клас

Примаченко В.В. - біля загальної назви теми вказувати кількість годин на її вивчення. На уроках усного РМ, аналізу КД, читання мовчки повинні бути оцінки.

Єгорова О.Л. – біля загальної назви теми вказувати  кількість годин на її вивчення. Ст. 126 – 28/09 проводилась ПР, за яку оцінка лише в однієї учениці, ст. 138 – жодної оцінки за ПР 07/10.

Першина М.П. – вказувати реальну кількість годин на вивчення теми (ст. 146-147).

Нікуліна Т.Г. – ст. 178 – оцінки за СР 16/09 не у всіх учнів, немає оцінки за КР у Кулебаніча.

Данченко О.І. – ПР треба оцінювати хоча б у декількох учнів.

Сарнавський М.М. – записати бесіди з ПДР, виховні бесіди на ст. класного керівника, вступний інструктаж, інструктаж з безпеки життєдіяльності. Заповнити загальні відомості про всіх учнів (ст. 434). На ст. 434-444 потрібно повністю записувати ПІБ батька і матері (опікуна).

9 клас

Примаченко В.В. - біля загальної назви теми вказувати кількість годин на її вивчення. На уроках усного РМ, аналізу КД, читання мовчки, позакласного читання, уроках з ЛРК повинні бути оцінки.

Аврамова І.Г - біля загальної назви теми вказати  кількість годин на її вивчення.

Сафонов М.В. – ст. 74-75 – не вказана загальна назва теми та кількість годин на її вивчення. Після 28/09 виставлена тематична оцінка, проте на ст.75 не зроблено запис про початок вивчення нової теми. На ст. 74 є дати 03/10, 10/10, а на ст. 75 таких дат немає. Слово «тематична» записується знизу вгору, а не навпаки. Ст. 82-83 – не вказана кількість  годин на вивчення теми. Ст. 88-89 -  не вказана загальна назва теми та кількість годин на її вивчення.

Лелюх о.П. – ст. 101, 123 – записати Д/З.

Данченко О.І. – у змісті уроку не пишемо «тематичне оцінювання» (19/10)

10 клас

Примаченко В.В. - біля загальної назви теми вказувати кількість годин на її вивчення. На уроках усного РМ, аналізу КД, читання мовчки, позакласного читання, уроках з ЛРК повинні бути оцінки. Вказати номери вправ додому.

Єгорова О.Л. – біля загальної назви теми вказувати  кількість годин на її вивчення. Ст. 92 – не відповідає середньому балу оцінка Оношко. Не можна виставляти тематичний бал на підставі однієї оцінки.

Нікуліна Т.Г. – не допускати виправлень. Ст. 118 – оцінка за СР 27/09 не  стоїть у Бідник М.  Ст. 120 – не виставлені оцінки за СР 04/10.

Сарнавський М.М. –  заповнити свою сторінку; перевірити правильність написання дат (04/09, 04/10). Виставити оцінки за ЛР №1 30/09.

Першина М.П. – записувати загальну назву теми та кількість годин на її вивчення (ст. 227, 279). Ст. 226 – на підставі чого виставлені тематичні оцінки у Сілкіної Ю. та Джансиза М. Ст. 410-411 – не записані інструктажі з безпеки життєдіяльності.

11 клас

Примаченко В.В. - біля загальної назви теми вказувати кількість годин на її вивчення. Вказати номери вправ додому.

Сафонов М.В. – не допускати виправлень. На ст. справа у графі «зміст уроку» записувати стисло тему уроку не виходячи за межі одного рядка. Біля загальної назви теми вказувати кількість годин на її вивчення.

Лелюх о.П. – ст. 130– записати Д/З.

Нікуліна Т.Г. – не допускати виправлень. КР за текстами облІППО проводилась на двох уроках, але в один той самий день. Проте запис про неї на сторінках з алгебри та геометрії зроблено в різні дати (21/09, 22/09). Оцінки за КР на ст. з алгебри виставлені 22/09, а запис про її проведення – 21/09.

Соколова О.О. – виставити оцінки за ПР від 11/10 (ст. 262).

Поляков О.О. – чітко виставляти тематичні оцінки після опрацювання модулю. Ст. 298 – виставити поточні оцінки. Оцінка Мазурика О. не відповідає середньому балу.

Виходячи з вищесказаного РЕКОМЕНДОВАНО

1.      Врахувати у подальшій роботі сформульовані у довідці зауваження, докласти зусиль щодо їх усунення.

2.       Забезпечити неухильне виконання Інструкції з ведення класних журналів.

3.       Не допускати виправлень у журналі.

4.      Проводити тематичне оцінювання навчальних досягнень учнів через 10-15 уроків.

5.      Вчасно записувати теми проведених уроків, домашні завдання.

6.      Виставляти поточні, підсумкові оцінки в достатній кількості для оцінювання навчальних досягнень учнів.

7.      Відзначати відсутніх на кожнім уроці.

8.      Розглянути результати перевірки класних журналів на нараді при директорові.
Заступник директора з НВР                             І.В. Лисенкова 

Просмотров: 420 | Добавил: innasait | Теги: україна, Лисенкова Інна Василівна, Мангуська загальноосвітня школа №1 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0