16:09 Внутрішкільний контроль | |
Про результати перевірки ведення класних журналів на кінець І семестру 2016/2017 навчального року На виконання плану внутрішньо-шкільного контролю адміністрацією школи з 02 по 08 січня 2016 року здійснено перевірку стану ведення класних журналів 1-11-х класів. Перевірка здійснювалася з метою:
Класні журнали початкових класів ведуться згідно Інструкції щодо заповнення класного журналу для 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів та методичних рекомендацій, розроблених відповідно до окремих положень Інструкції, затверджених наказом Міністерства освіти і науки України від 08.04.2015 № 412 та зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 27 квітня 2015 р. за № 472/26917, 5-11-х класів – згідно Інструкції з ведення класного журналу учнів 5-11(12)-х класів загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженої наказом МОН України №496 від 03.06.2008 року. Усі записи в журналах 1-11-х класів ведуться державною мовою, окрім сторінок з російської мови та літератури (записи робляться мовою навчального предмету) та частково на сторінках з англійської мови. Вчителями початкових класів, класними керівниками 5-11-х класів на кінець І семестру 2016/2017 н.р. заповнено всі розділи класного журналу згідно Інструкцій. Заповнено сторінки обліку відвідування занять, таблицю руху учнів за І семестр. Зроблено відповідні записи про вибуття учнів у розділі «Загальні відомості про учнів», зведеному обліку навчальних досягнень учнів. Виставлено семестрові бали учням 3-11-х класів з предметів, крім тих, які оцінюються вербально. Зроблено запис «зараховано» з усіх предметів в учнів 1-х класів Зроблено вірні записи про зарахування або звільнення учнів від уроків фізичної культури. У журналах усі вчителі фіксували такі види контролю: поточний, тематичний, ведення зошитів (окрім учителів початкових класів) Перевіркою встановлено, що, в основному, педагоги дотримуються правил ведення шкільної документації.Проте, існують певні недоліки. Зокрема такі зауваження: 1 клас. Джетимова Л.Г. – пропуски через хворобу виставляються лише в тому разі. Якщо у дитини є довідка від лікаря, в інших випадках це пропуски через поважні причини. Зробити запис на всіх сторінках «І семестр» та «зараховано» ( окрім стор.180 – ПДР). Заповнити стор.238-246. Стор.265 – зробити запис чорнилами. 2 клас. Мурлян Л.Ф. – стор.177 – записати тему уроку №13. Чіх М.І. - зробити запис «І семестр» та «зараховано». 3 клас. Соколова О.С. - оцінки за розвиток мовлення повинні стояти хоча б у декількох учнів, якщо вид роботи був усний (стор.16 – 11/11, 23/11). Скідан Р.С – пропущена оцінка за ведення словника. Не допускати виправлень оцінок. Завдання додому записувати українською мовою. Не виставляти оцінки за КР учням, яких не було в школі (27/12 не було Гаврилова, Григор´єва С., Григор´єва Я. – виставлені оціки за читання). Сарнавський М.М. – на стор. 194 зробити запис «І семестр» та «зараховано». 4 клас. Соколова О.О. – на стор.7 зробити запис про кількість пропущених учнями днів/уроків за І семестр. На стор.116, 128, 152 зробити запис про вибуття Коц І., Хрустальова В. На стор. 176-177 записати тему третьої бесіди з ПДР, та теми бесід №21, 22 на стор.183. Заповнити стор.242-244. На стор.252 заповнити графу «коли і куди вибув» Коц І., на стор.256 – Хрустальов В. Записати № особової справи та адресу Шерварли Є. (стор.256). Натяма О.Л. – стор.34 – не виставлена оцінка за аудіювання (Харабуга К.), виставити «н/а» за тему Нестеренко В. Не виставлені оцінки за читання мовчки (стор.32 – 10/10). Не проведено читання вголос та усний переказ. На стор.85 записати загальну назву теми (29/11). Стор.106 – пропущена тематична оцінка за тему №2 (після 17/11). На стор.152 зроблено запис «зарах» учням, яки вибули зі школи. Дернова І.В. – зробити запис чорнилами 29/11 на стор.46,58,84,106.
5 клас. Вальчук О.М. – не виходити за межі розлінованих стовбців (стор.16). Не у всіх учнів виставлені оцінки за переказ (стор.18 – 30/11). Вказувати назву теми, з якої проводиться контрольна робота. В І семестрі твір з літератури не проводиться. За письмовий розвиток мовлення оцінки виставляються всім учням (стор.38 – 17/11). Скідан Р.С. - не допускати виправлень оцінок; не ставити крапок на стор.зліва. Виставити «н/а» за тему Токар Р. (стор.56). Словник перевіряється раз на семестр, тому в учнів, які пропустили менш ніж 50% уроків, «н/а» взагалі не може стояти. Д/З записувати українською мовою. Соколова О.О. - біля загальної назви теми вказувати кількість годин на її вивчення. 6 клас. Нікуліна Т.Г. - на стор.7 зробити запис про кількість пропущених учнями днів/уроків за І семестр. Виправити список на стор.250. на стор.зведеного обліку навчальних досягнень виставлені тематичні оцінки з трудового навчання, а не семестрові. На стор. 336 записати дату бесіди з ПДР, записати бесіди на стор.342, інструктажі з безпеки життєдіяльності; заповнити таблицю руху. Вальчук О.М. – стор.46 в графі «напам´ять» не стоїть оцінка у Цибульнік Ю. За письмовий розвиток мовлення оцінки виставляються всім учням (01/12). Сидорма Т.І. – виставляти тематичну після закінчення вивчення теми (стор.114 – тематична має стояти після 22/11). Єгорова О.Л. – стор.134 – не стоїть оцінка за урок контролю та корекції(25/11) та тематична у Іваннікова А. не у всіх учнів виставлені оцінки за зошит. Данченко О.І. – протягом семестру кожен учень повинен мати оцінку за практичну роботу з географії. Не проведено жодної лабораторної роботи в І семестрі з біології. Першина М.П. – виставити оцінки з трудового навчання за І семестр. 7 клас. Примаченко В.В - на стор.7 зробити запис про кількість пропущених учнями днів/уроків за І семестр. Записати бесіди, поставити дату інструктажу Гудкової Ю.(стор.406). Записати інструктажі (стор.412). на стор. 418 виставити оцінки з історії, виставити оцінки в таблиці зведеного обліку навчальних досягнень учнів та заповнити таблицю руху на кінець семестру. Заповнити дані на Гудкову (стор.436) Єгорова О.Л. – виставити оцінки за зошит. Стор.130 – у Іванової не стоїть оцінка за урок контролю і корекції (09/12). На стор.130 два рази записано дату 18/11, а на стор.131 – 11/11, 18/11. Данченко О.І. – стор.199, 201 – після виставлення тематичної оцінки треба записувати загальну назву теми, навіть якщо вона продовжується. Не допускати виправлень оцінок (стор.218). Сарнавський М.М. – виправити нумерацію. Першина М.П. – контрольна робота не проводиться в перший день після карантину при кількості учнів менш ніж 50%. 8 клас. Примаченко В.В – не стоїть оцінка за контрольний твір у Бобкова В. (стор.16-28/11). Єгорова О.Л. – біля загальної назви теми треба вказувати кількість годин на її вивчення. Нікуліна Т.Г. – на стор.156 дата 12/10 записана один раз, а на стор.157 – 2 рази. У Гульпака Вол. Не стоїть оцінка за СР 30/11 (стор.156). Не виходити за межі розлінованих стовбців. На стор.178 не виставлені оцінки за СР 22/11. Сарнавський М.М. – заповнити таблицю руху на кінець семестру (стор.446). 9 клас. Лелюх О.П. – на стор.7 виставити кількість днів, які пропущені через хворобу. Заповнити таблицю руху на кінець семестру. Примаченко В.В – біля загальної назви теми треба вказувати кількість годин на її вивчення. Аврамова І.Г. – недоречно ставити «н/а» за зошит учням, які були присутні більш ніж на 50% уроків. Сафонов М.В. – на стор. справа вказувати загальну назву теми та кількість годин на її вивчення. Не допускати виправлень. Урок контролю і корекції не проводиться на першому уроці після канікул. Тематична оцінка не виставляється на підставі однієї оцінки. На стор.76 не стоїть оцінка у Шрамко Д.(12/12). На стор.88 після уроку контролю і корекції пропущена тематична оцінка. Поляков О.О. – тематична оцінка на стор.208 виставлена без жодної поточної оцінки. Недоцільно виставляти тематичну оцінку після трьох уроків від початку нового модулю. 10 клас. Примаченко В.В – біля загальної назви теми треба вказувати кількість годин на її вивчення. На стор.33 записати загальну назву теми №3. Сидорма Т.І. – на стор.45 записати загальну назву теми №1 та кількість годин на її вивчення. Аврамова І.Г. – недоречно ставити «н/а» за зошит учням, які були присутні більш ніж на 50% уроків. Єгорова О.Л. – виставити оцінки Кір´якову Б., на підставі яких в нього виставлена оцінка за семестр. На стор.92 не стоїть оцінка за практичну роботу у Караянової О., за зошит у Оношко О. На стор.100 – немає оцінок за зошит у БеседиО., Ясирової І. На стор.106 не виставлена оцінка за практичну роботу у Єлькіна С.(06/12). Виставити оцінки Кір´якову Б. Не ставити оцінки учню в той день, коли його не було в школі ( стор.100 - Кір´яков Б. був відсутнім 21/10, 18/11). Чітко поділяти матеріал за темами (стор.101 – після теми №1 – тема №3), виставляти тематичні оцінки після закінчення вивчення теми. Нікуліна Т.Г. – не виходити за межі розлінованих стовбців. Соколова О.О. - не у всіх учнів виставлені оцінки за практичну роботу 21/10 (стор.240). Поляков О.О. – зміст уроку не може бути «тематичне оцінювання» (стор.265) Першина М.П. – тематичні оцінки виставляти чітко після закінчення вивчення теми (стор.278). Записати на стор.424 Єлькіна С. 11 клас. Сафонов М.В. – не допускати виправлень. Виправити дати на стор.108. Записувати уроки згідно з розкладом (стор.143). Записувати Д/З, конкретизувати його. Лелюх О.П. – не допускати виправлень (стор.130). Нікуліна Т.Г. – не виходити за межі розлінованих стовбців. На стор.154 виставити оцінки за КР (26/12) та тематичні оцінки. Данченко О.І. – на стор.434 записати № особових справ учнів, відомості про батьків. заповнити таблицю руху на кінець семестру. РЕКОМЕНДОВАНО:
Заступник директора з НВР І.В.Лисенкова
| |
|
Всего комментариев: 0 | |