16:18 Внутрішкільний контроль | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Про підсумки адміністративних контрольних робіт у І семестрі 2015/2016 н.р. З метою визначення рівня засвоєння учнями школи навчального матеріалу, передбаченого програмами та Державним стандартом початкової освіти в кінці І семестру проводились контрольні роботи з російської мови та математики в 3-4 класах. Результати вищеназваних контрольних робіт подано в таблиці: З російської мови:
Основною формою перевірки орфографічної та пунктуаційної грамоти є контрольно-текстовий диктант. Під час диктанту перевіряються вміння: правильно писати слова на вивчені орфографічні правила та словникові слова, написання яких треба запам’ятати, правильно оформляти роботу, вживати розділові знаки відповідно до опрацьованих правил. Високий рівень знань при написанні диктанту в 3 класі виявили такі учні: Коц Ілля, Наконечна Єлізавета; низький рівень знань –Нестеренко Валерія, Сурмач А., Хрустальов В. Роботу виконали на високому рівні в 4 класі – 10учнів (Астіонова М., Ахбаш С., Вебер В., Гамалій Є.,Глушкова Є., Лунін М., Попов А., Соколова О., Токар Р., Хаджинов Д.), на початковому рівні – 2 (Єфименко К, Єфименко А) Більшість помилок, яких припустилися учні під час написання диктанту, були допущені внаслідок неуважності: В подальшій роботі більше уваги слід приділяти правопису слів, створенню позитивно-психологічного настрою, а також сприяти розвитку уваги. Звернути особливу увагу на вживання подвоєння букв. Контроль техніки читання вголос здійснювали вчителі. Правильність, спосіб, темп читання перевірялись індивідуально в кожного учня. Текст, його обсяг, складність змісту відповідали віковим особливостям учнів. Підсумковий бал за навичку читання вголос виводився з урахуванням техніки читання та розуміння прочитаного З літературного читання (російського, українського):
З математики:
Об’єктами перевірки навчальних досягнень учнів з математики є знання, уміння та навички, засвоєння яких передбачено програмою з математики для початкової школи, здатність застосовувати вивчений матеріал під час розв’язування завдань. Знання , уміння і навички із математики перевірялися в письмовій формі. З 13 учнів 3 класу високий рівень знань виявили такі учні: Павлічева С., Харабуга К.; початковий рівень показав 5 учнів –Наконєчна Є., Нестеренко В., Пилип А., Сурмач А., Хрустальов В. В ході виконання роботи було допущені такі помилки: - неправильно обчислена задача; - невірне обчислення виразів. Слід також відзначити, що в оформленні деяких контрольних робіт є зауваження щодо культури запису, охайності. В 4 класі роботу виконали на високому рівні 3 учні: Вебер В., Гамалій Є., Хаджинов Д.; на початковому рівні 4 учня: Батиренко М., Єфименко А., Єфименко К., Кір'яков М. Під час виконання завдань контрольної роботи учні робили помилки при обчисленні різних дій. В подальшій роботі більше уваги слід приділяти розв’язуванню задач та прикладів з багатоцифровими числами на декілька дій, знаходженню площі різних фігур. Результати контрольних робіт свідчать про те, що вчителям - предметникам необхідно більше звертати уваги на ті теми, які виявилися складними для дітей, планувати корекційну роботу. Виходячи з вищесказаного РЕКОМЕНДОВАНО 1.Вчителям систематично проводити індивідуальну роботу з російської мови, української мови, літературного читання та математики з учнями, які засвоїли програму на початковому рівні 2.Упроваджувати інтерактивні й інноваційні технології в навчально-виховний процес. 3.Уважно ставитися до оформлення письмових робіт, додержуватися прийнятих правил орфографічного режиму. 4.Планувати роботу в класах із метою ліквідації прогалин у знаннях учнів. 5. Поглибити роботу з обдарованими дітьми.
Заступник директора з НВР І.В.Лисенкова | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Всего комментариев: 0 | |